گفتاردرمانی و کاردرمانی صدای امید
گفتاردرمانی و کاردرمانی صدای امید
تگ لاین:
زمینه‌های کاری: اتیسم، اختلالات متابولیکی به روش بازی درمانی، تاخیر گفتار، مشکلات نوشتاری ودستخط کودکان و درک ریاضی، اتاق تاریک وSI، سندرم داون، سکته ی مغزی(آفازی)، مشکلات یکپارچگی حسی، اختلالات یادگیری، لکنت، *****، فلج مغزی، اتیسم، کم شنوایی، اختلال صوت، اختلال یادگیری(خواندن، اختلالات تلفظ، خدمات گفتاردرمانی: گفتاردرمانی در منزل، خدمات کاردرمانی شامل: کاردرمانی ذهنی کودکان در عقب ماندگی ذهنی، سندرم دوان
⚫️ گفتاردرمانی صدای امید واقع در نادری با کادری مجرب و دلسوز با بهترین امکانات(شامل اتاق مخصوص بازی درمانی،اتاق درمان بزرگسال، اتاق تاریک، اتاق شن و آب و بهترین وسایل مخصوص گفتاردرمانی و کاردرمانی)آماده ی ارائه ی کلیه ی خدمات گفتاردرمانی و کاردرمانی میباشد. ⚫️ خدمات روانشناسی نیز توسط روانشناسان موفق و دوره دیده در این مرکز ارائه میشود ⚫️ این مرکز با کنار هم قرار دادن خدمات توانبخشی و روانشناسی، هزینه های درمان کودکانی که نیاز به دریافت چند درمان در کنار هم دارند را بسیار کاهش داده است.
آدرس: خوزستان، اهواز، نادری، خیابان موسوی، بالاتر از پارکینگ کارون نبش کافی، روبروی مهدیه آیت الله لنکرانی
شماره تلفن مشاوره و پذیرش: 09167271774
لینک‌ها: اینستاگرام،
فرستادن به دوستان
این نقشه، لوکیشن گفتاردرمانی و کاردرمانی صدای امید متخصص  در شهر اهواز است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی گفتاردرمانی و کاردرمانی صدای امید
ساعت کاری گفتاردرمانی و کاردرمانی صدای امید
« هفته پیشین
هفته پسین »
دریافت نوبت دیدار
تجربه شما
فرستادن پیام
خواهش می‌شود قبل از دیدار با شماره گفته‌شده، هماهنگی کنید.
شما در این نمایه، دسترسی به آدرس مطب، نوبت‌گیری اینترنتی، پروفایل اینستاگرام، شماره تلفن مطب، روزهای حضور دکتر، آدرس کانال تلگرام، رزومه و بیوگرافی پزشک و دیگر کانال‌های ارتباط با گفتاردرمانی و کاردرمانی صدای امید را دارید.
در راستای با خبر شدن از رزومه، ساعت کاری، هزینه ویزیت، نوبت گرفتن از گفتاردرمانی و کاردرمانی صدای امید با شماره‌های نوشته‌شده، زنگ بزنید.
مناطق
گفتاردرمانی و کاردرمانی صدای امید (نادری)
گفتاردرمانی و کاردرمانی صدای امید در دیگر وب‌سایت‌ها
گفتاردرمانی و کاردرمانی صدای امید در پجشگی گفتاردرمانی و کاردرمانی صدای امید در دیجی دکتر گفتاردرمانی و کاردرمانی صدای امید در دیجی پزشک
موتور جست‌وجوی آنلاین دکتر همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger