سمانه سادات طوسی
گفتاردرمانگر ( گفتاردرمانی )
سمانه سادات طوسی
تگ لاین: گفتاردرمانگر ( گفتاردرمانی )
زمینه‌های کاری: کم شنوایی، گفتاردرمانی در منزل، مشاوره رشد طبیعی گفتار و زبان، اتیسم، شکاف کام، آموزش تلفظ صحیح، ارزیابی و درمان تاخیر در رشد گفتار و زبان، اختلالات بلع
⚫️ برای اخذ نوبت تماس بگیرید. ⚫️ خدمات بصورت گفتاردرمانی در کلینیک و گفتاردرمانی در منزل(هوم ویزیت) ارائه می شود. ⚫️ ویزیت در درمانگاه ایثارگران فجر: شنبه و دوشنبه صبح، سه شنبه و پنجشنبه عصر ⚫️ کفایی 1: روزهای شنبه و دوشنبه عصر اندیشه پشت موجهای آبی ⚫️ دارای مدرک فنی حرفه ای انواع ماساژ و انجام ماساژ درمانی برای کودکان اتیسم و بیش فعال و فلج مغزی و سندرم داون
آدرس: خراسان رضوی، مشهد، خیابان طبرسی، ‌ چهارراه گاز شرقی، ایستگاه مترو نبوت، درمانگاه ایثارگران فجر
شماره تماس مشاوره و نوبت دهی: 09153585942
پیوندها:
اشتراک‌گذاری نمایه
این نقشه، نشانی سمانه سادات طوسی متخصص گفتاردرمانگر ( گفتاردرمانی ) در شهر مشهد است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی سمانه سادات طوسی
ساعت کاری سمانه سادات طوسی
« هفته پیشین
هفته پسین »
گرفتن نوبت دیدار
نظر شما
فرستادن دیدگاه
در این جا، توانایی آشنایی با نوبت‌دهی اینترنتی، برنامه حضور پزشک، پروفایل اینستاگرام، آدرس مطب، آدرس کانال تلگرام، رزومه و بیوگرافی پزشک، شماره مطب و دیگر کانال‌های تماس با سمانه سادات طوسی را دارید.
در راستای مطلع شدن از ساعت کاری، کارنامه، هزینه ویزیت، نوبت گرفتن از سمانه سادات طوسی با شماره‌های گفته‌شده، تماس بگیرید.
لطفا قبل از مراجعه حضوری با تلفن گفته‌شده، هماهنگی کنید.
نمایه‌های سمانه سادات طوسی
سمانه سادات طوسی در کلیک درمان سمانه سادات طوسی در دیجی دکتر سمانه سادات طوسی در دیجی درمان
موتور جست‌وجوی آنلاین دکتر همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger