گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس
مرکز جامع توانبخشی
گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس
آشنایی کوتاه: مرکز جامع توانبخشی
زمینه‌های کاری: توانمند سازی شناختی -اجتماعی، موسیقی درمانی، انجام کلیه تست های روانشناسی، کاردرمانی جسمی، میکروسفالی، تاخیر در شروع گفتار و جمله سازی، کاردرمانی ذهنی، آماده سازی برای سنجش مدرسه، شن بازی درمانی، اتیسم، کلاس های آموزشی گروهی، سکته مغزی، انواع سندرم های ژنتیکی، فلج مغزی، افت شنوایی، شکاف کام، یکپارچگی حسی، پارکینسون و خوانندگان و دبیران.، لکنت، اتاق تاریک، اصلاح خشونت و گرفتگی صدا در ندول تارهای صوتی
گفتاردرمانگر: رضا طالبی کاردرمانگر: علی عزیزی توانبخشی: ارائه خدمات مورد نیاز توانخواهان از قبیل کار درمانی و گفتار درمانی و موسیقی درمانی و بازی درمانی کاردرمانی: ارائه خدمات کار درمانی با استفاده از بهترین تکنیک های درمانی بروز دنیا برای پیشرفت هر چه بیشتر و بهتر توانخواهان گفتاردرمانی: در زمینه ی گفتار درمانی هم مانند کاردرمانی با استفاده از درمانگران متخصص روند درمان طی خواهد شد. عملکرد ها وواکنش ها: کلینیک به صورت کلی در راستای پیشرفت توانخواهان در عملکردهای بدن در زنگی تلاش می کند.
آدرس: البرز، فردیس، فلکه پنجم، جنب فروشگاه ایرانیان، مجتمع امید، طبقه سوم، مرکز جامع توانبخشی آتیه فردیس
شماره تماس نوبت دهی: 02636510926
شماره تماس نوبت دهی: 09058644331
شماره تلفن نوبت دهی: 09124185223
لینک‌ها: اینستاگرام، وب‌گاه،
فرستادن به دوستان
این نقشه، نشانی گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس متخصص مرکز جامع توانبخشی در شهر فردیس است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس
ساعت کاری گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس
« هفته گذشته
هفته آینده »
درخواست نوبت دیدار
نگاه شما
ثبت کامنت
برای با خبر شدن از نوبت گرفتن از، بیوگرافی، ساعت کاری، هزینه ویزیت گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس با شماره‌های گفته‌شده، زنگ بزنید.
پیش از دیدار با تلفن گفته‌شده، هماهنگی کنید.
شما در این صفحه، توانایی آشنایی با شماره تلفن مطب، رزومه و بیوگرافی پزشک، آدرس کانال تلگرام، آدرس مطب، روزهای حضور دکتر، نشانی اینستاگرام، نوبت‌دهی اینترنتی و دیگر کانال‌های تماس با گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس را خواهید داشت.
دامنه‌های دیگر گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس
گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس در کال دکتر گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس در آنلاین درمان گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس در دکترفارسی
موتور جست‌وجوی آنلاین دکتر همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger