گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر
گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر
آشنایی:
زمینه‌های کاری: بیش فعالی، مشاوره تخصصی توانبخشی، مشکلات گفتاری ناشی از سکته مغزی و فلج مغزی، مشکلات توجه و تمرکز، سکته مغزی، کاردرمانی جسمی، اختلالات صوت، درمان لکنت، اتیسم، مشکلات حرکتی و تعادلی، ام اس، سندرم داون، مشکلات حرکتی، بیماری های اسکلتی و عضلانی، تومور و ضربه مغری
⚫️ کلینیک توانبخشی آیتن در بخش های مجزا ؛ سایت کاردرمانی جسمی – کاردرمانی ذهنی – آموزشی ، سایت گفتاردرمانی ، بازی درمانی، گروه درمانی، اتاق تاریک و نوروفیدبک خدمات خود را ارائه میدهد. ⚫️ کلینیک توابخشی آیتن با هدف بهبود عملکرد و توانمندسازی افراد و با بهره گیری از جدیدترین شیوه های علمی وتکنیک های نوین و با همکاری متخصصین و درمانگران مجرب به ارائه خدمات توانبخشی در اسلامشهر و حومه می پردازد.
نشانی: تهران، اسلامشهر، خیابان باغ فیض، کوچه اول، پلاک 55، طبقه 2، واحد 4
شماره تلفن پذیرش: 09013243301
شماره تماس پذیرش: 02156370748
پیوندها: وب‌گاه، تلگرام، اینستاگرام،
اشتراک‌گذاری نمایه
این نقشه، آدرس گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر متخصص  در شهر اسلامشهر است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر
ساعت کاری گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر
« هفته پیشین
هفته پسین »
گرفتن نوبت دیدار
نظر شما
فرستادن پیام
لطفا پیش از مراجعه با شماره تلفن نوشته‌شده، زنگ بزنید.
برای آگاه شدن از هزینه ویزیت، ساعت کاری، نوبت گرفتن از، رزومه گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر با تلفن‌های گفته‌شده، زنگ بزنید.
در این جا، دسترسی به روزهای کاری دکتر، آدرس مطب، آدرس تلگرام، نوبت‌گیری اینترنتی، رزومه و بیوگرافی دکتر، شماره تلفن مطب، پروفایل اینستاگرام و دیگر راه‌های تماس با گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر را خواهید داشت.
دامنه‌های دیگر گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر
گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر در دکترفارسی گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر در آنلاین درمان گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر در کلیک دکتر
موتور جست‌وجوی آنلاین دکتر همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger