مرکز کودکان ارمغان
فوق تخصص: کودکان
مرکز کودکان ارمغان
تگ لاین: فوق تخصص: کودکان
زمینه‌های کاری: پزشکان
کودکان از تمام گروههای سنی بیشتر نیازمند توجه و مراقبت هستند و در این میان بهداشت، پیشگیری از بروز بیماریها، درمان و در برخی موارد بازتوانی در کوتاهترین زمان و به بهترین شیوه لازم است. موسسه ارمغان سلامت، متشکل از پزشکان متعهد با رویکرد ارائه خدمات متمایز و ویژه به فرزندان همشهریان غرب تهران اقدام به تاسیس درمانگاه مختص کودکان با رویکرد سه گانه پیشگیری، درمان و توانبخشی در سطوح تخصصی و فوق تخصصی و همچنین آموزش مادران و خانواده های محترم در خصوص بهداشت و بیماریهای کودکان نموده است. درمانگاه ارمغان سلامت اولین قدم این موسسه در راستای هدف والای خدمت رسانی در حوزه سلامت کودکان است و امیدوار است در آینده نزدیک امکان خدمت رسانی در سطوح کاملتری را داشته باشد
نشانی: تهران، جنت آباد جنوبی، بلوار لاله غربی، نبش کوچه ابراهیمی، پلاک 24
شماره تلفن پاسخ‌گویی: 02144433512
شماره تماس پاسخ‌گویی: 02144433516
شبکه‌های اجتماعی:
اشتراک‌گذاری نمایه
ساعت کاری مرکز کودکان ارمغان
« هفته گذشته
هفته آینده »
درخواست نوبت دیدار
نوشتن دیدگاه شما
ارسال پیام
قبل از دیدار با تلفن نوشته‌شده، زنگ بزنید.
به منظور مطلع شدن از ساعت کاری، بیوگرافی، هزینه ویزیت، نوبت گرفتن از مرکز کودکان ارمغان با شماره‌های نوشته‌شده، تماس بگیرید.
شما در این صفحه، توانایی آشنایی با نشانی اینستاگرام، شماره مطب، تلگرام، آدرس مطب، روزهای حضور دکتر، رزومه و بیوگرافی دکتر، نوبت‌دهی اینترنتی و دیگر کانال‌های تماس با مرکز کودکان ارمغان را دارید.
مطب‌ها و مرکزهای هم‌کار
مرکز تخصصی سنجش شنوایی و سمعک کودک و بزرگسال پژواک ( دماوند ) مرکز تخصصی سنجش شنوایی و سمعک کودک و بزرگسال پژواک مرکز تخصصی سنجش شنوایی و سمعک کودک و بزرگسال پژواک ( رسالت ) مرکز تخصصی سنجش شنوایی و سمعک کودک و بزرگسال پژواک ( امام حسین ) کاردرمانی و گفتاردرمانی آریان مرکز تخصصی سنجش شنوایی و سمعک کودک و بزرگسال پژواک ( قنات کوثر )
مطب‌ها و مرکزهای توصیه شده
دکتر سمیرا فرنیا دکتر ندا پیشوا دکتر عباس قهرمانی دکتر حسن مهرد دکتر علی خلیلی دکتر ژیلا همائی
مرکز کودکان ارمغان در دیگر وب‌سایت‌ها
مرکز کودکان ارمغان در دکتر نزدیک مرکز کودکان ارمغان در دکتر بیگ مرکز کودکان ارمغان در دکتر ماهر
موتور جست‌وجوی آنلاین دکتر همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger