گفتاردرمانی و کاردرمانی رویش پرند
گفتاردرمانی و کاردرمانی رویش پرند
تگ لاین:
زمینه‌های کاری: کاردرمانی ذهنی، بازی درمانی، تست هوش، گفتاردرمانی، غربالگری رشد، کاردرمانی جسمی، مشاوره کودک
⚫️ این مجموعه خدمات جامع توانبخشی شامل کاردرمانی ذهنی و جسمی، گفتاردرمانی، بازی درمانی، توانبخشی شناختی، روانشناسی کودک و نوجوان، آموزش شناختی، مشاوره توانبخشی، توانبخشی تخصصی دست و … را در دستور کار خود قرار داد. اکنون مراجعان این مرکز از سراسر کشور برای دریافت خدمات یا تحت نظر کارشناسان این مرکز از خدمات آن استفاده می‌کنند. همچنین ساکنان شهرهای رباط کریم، پرند، مامونیه، زرندیه، پرندک، وحیدیه و سایر شهرهای نزدیک به شهر پرند به صورت مستقیم و پیوسته از خدمات این مرکز بهره‌مند می‌شوند.
آدرس: تهران، پرند، خیابان ستاره، روبروی پیش دبستانی ارکیده، پلاک 18 مرکز توانبخشی رویش پرند
شماره تماس پذیرش: 02156793454
شماره تماس پذیرش: 02156217446
پیوندها: مرکز رویش، تلگرام، اینستاگرام،
اشتراک‌گذاری نمایه
این نقشه، نشانی گفتاردرمانی و کاردرمانی رویش پرند متخصص  در شهر پرند است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی گفتاردرمانی و کاردرمانی رویش پرند
ساعت کاری گفتاردرمانی و کاردرمانی رویش پرند
« هفته گذشته
هفته آینده »
دریافت نوبت دیدار
نظر شما
ثبت پیام
در این پیج، دسترسی به رزومه و بیوگرافی پزشک، آدرس مطب، پیج اینستاگرام، نوبت دهی اینترنتی، شماره تلفن مطب، روزهای حضور دکتر، آدرس تلگرام و دیگر کانال‌های تماس با گفتاردرمانی و کاردرمانی رویش پرند را خواهید داشت.
پیش از مراجعه حضوری با شماره گفته‌شده، زنگ بزنید.
به منظور اطلاع از هزینه ویزیت، ساعت کاری، رزومه، نوبت گرفتن از گفتاردرمانی و کاردرمانی رویش پرند با تلفن‌های نوشته‌شده، تماس بگیرید.
نمایه‌های گفتاردرمانی و کاردرمانی رویش پرند
گفتاردرمانی و کاردرمانی رویش پرند در دکترفارسی گفتاردرمانی و کاردرمانی رویش پرند در کلیک دکتر گفتاردرمانی و کاردرمانی رویش پرند در سرچ دکتر
موتور جست‌وجوی آنلاین دکتر همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger