گفتاردرمانی محمدرضا بابازاده
گفتاردرمانگر، کلینیک توانبخشی آرمان
گفتاردرمانی محمدرضا بابازاده
آشنایی کوتاه: گفتاردرمانگر، کلینیک توانبخشی آرمان
خدمات: تشخیص، بیش فعالی، سندرم داون، لکنت، مشاوره و درمان انواع اختلالات گفتار، MS، کم توانی ذهنی و اختلالات عصب زاد مانند پارکینسون، تاخیر در رشد کلام، آفازی، اختلال یادگیری(مشکلات خواندن و نوشتن، زبان و بلع در کودک و نوجوان و بزرگسال، ارزیابی
⚫️ ارزیابی،مشاوره و درمان اختلالات گفتار و زبان در کودکان و بزرگسالان بصورت آنلاین و حضوری ⚫️ ویزیت در منزل برای مراجعینی که توانایی حضور در کلینیک ندارند. ⚫️ لطفا قبل از مراجعه حضوری هماهنگ بفرمایید.
آدرس: مازندران، بابل، میدان کشوری، خیابان شیخ طبرسی، کوچه سرداران 2، ساختمان پزشکی سحر، طبقه ششم
شماره تلفن پذیرش: 01132289026
شماره تلفن واتساپ: 09111193882
پیوندها: اینستاگرام، تلگرام،
هم‌رسانی با دوستان
این نقشه، نشانی گفتاردرمانی محمدرضا بابازاده متخصص گفتاردرمانگر، کلینیک توانبخشی آرمان در شهر بابل است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی گفتاردرمانی محمدرضا بابازاده
ساعت کاری گفتاردرمانی محمدرضا بابازاده
« هفته پیش
هفته پس »
گرفتن نوبت دیدار
نوشتن دیدگاه شما
فرستادن دیدگاه
شما در این برگه، دسترسی به رزومه و بیوگرافی دکتر، شماره مطب، آدرس مطب، پیج اینستاگرام، تلگرام، روزهای کاری دکتر، نوبت‌گیری اینترنتی و دیگر راه‌های تماس با گفتاردرمانی محمدرضا بابازاده را خواهید داشت.
لطفا پیش از دیدار با شماره تلفن نوشته‌شده، زنگ بزنید.
به منظور آگاه شدن از هزینه ویزیت، ساعت کاری، رزومه، نوبت گرفتن از گفتاردرمانی محمدرضا بابازاده با شماره‌های نوشته‌شده، تماس بگیرید.
گفتاردرمانی محمدرضا بابازاده در اینترنت
گفتاردرمانی محمدرضا بابازاده در دکتر نزدیک گفتاردرمانی محمدرضا بابازاده در دکتر بیگ گفتاردرمانی محمدرضا بابازاده در دکترفارسی
موتور جست‌وجوی آنلاین دکتر همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger